Happy as hell

OMG, är ett (förkortat) ord som beskriver min present jag fick av min far. Jag fick 3 paket, först öppnar jag ett och i det är det ett halsband där det är flera ordspråk som hängen, så man kan välja vilket man vill ha. På ett av dem står det allt är möjligt - endast du sätter gränserna. De andra ordspråken får ni nog se runt halsen på mig nån dag.
Sedan öppna jag andra paketet och i den var det en skiva med samlade låtar från mitt födelseår 1991, lite roligt faktiskt. Sen tredje paketet, de riktigt spännande paketet. då jag öppnat kartongen så låg det ett kuvert där inne, jag öpnnade kuvertet och i den så låg de en gode bunt med pengar. Och det var inte lite pengar heller, utan de var 13½ tusen spänn! Inte dåligt asså. Jag som aldrig någonsin har fått nåt av pappa förr, och så helt plötsligt får jag det här, jag är helt i chock! Oj oj oj.. :)

              

                                                   Jag är glaaad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0