Burned

Min dag började väldigt bra! Jag vakna upp tjugofem i sju och bussen går kvart i sju, så det blev bråttom med att tvärsminka sig och fixa håret. Men med min tur så råka jag stöta till en het plattång och såklart så har jag ganska bra reflexer och räddar den då den är påväg ner mot golvet. Så idag går jag runt med ett finger som är bortdomnat och har brännblåsor på sig. Plus att jag har nästan sträckt mig i låret och mitt vänstra ben är lite blått på vissa ställen efter att en viss Benny Oskarsson varit framme igår på träningen. Haha.

Väntar bara på att klockan ska bli kvart över två, då blir det informationsmöte om Maltaresan!

Kommentarer
Postat av: Ann

haha.... B.O är lite farlig

2009-10-19 @ 14:15:08
Postat av: ida

fin sidan blev :)

2009-10-19 @ 17:33:56
URL: http://atasteofwinter.blogg.se/
Postat av: Miriam

Ja ska till lule. men de vet du redan ;)



ne ja vet :O:O det känns skumt att inte ha AJFen :S

2009-10-20 @ 10:08:48
URL: http://blomsterglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0