Härliga fredag

Idag har jag då blive bjuden på lunch på dungers av Sebbe och Kenny, en kycklingsallad. Och jag åt mer än vad dom gjorde, hör på den!! :) Var sedan förbi på burvalls och köpte leksaker, eller en tiara för morgondagen. Vet ju som vad jag ska va nu, så ni får se sen hur det blir, kanske lägger man ut en liten bild på mästerverket sen.
Men nu har då Disa och Dorina fått bli utspökade till monster och spöke, med vårtor på näsorna och sår i ansiktena. Som småläskigt ändå :)
Och jag ska börja göra mig klar för snart blire off to go till Sebbe och se filmen paranormal activity med han och Kenny. Har som hört att den är superläskig av arjeplogarn, så jag får se om den är lika läskig som han sa. Blir att ha en kudde i handen för säkerhetsskull tror jag, annars stannar nog hjärtat mitt om de händ nåt!

Längtar tills imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0