Happy birthday!

Lillasyster blir då 16 år idag, en liten gammjänta. Hon fick även som en snyggskoterhjälm och ett par glasögon till den. Och jag har då måsta vara slaven till henne idag och måsta bakat en massa gósaker. Längta verkligen tills det blir att få äta dajmmuffinsen.. mmmm..!

Fast mina vart lite större och frostingen är över hela ytan, och både i rosa och blåa färger med strössel på. Mums!



Det är även en speciell dag idag. Och den får delas med Danielle. Att det är idag ett halvår sedan Josefin Persson dog. Världens bästa människa som fanns for ifrån oss då. Och den saknaden kommer aldrig någonsin att försvinna från mitt och våra hjärtan. Miss you and love you gumsilumsan min!<3...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0