Lördag

Ett par sömnlösa timmar blev det inatt. Somnade framför tvn igår kring klockan 2 och vaknade klockan 4 av att Lars va och stängde av tvn och Burre och Harry fick nå sneknäpp och börja skälla helt plötsligt. Och jag ska iväg och jobba klockan sex ikväll till elva. Får se hur det kommer att gå, ska måsta stå själv i hockeykiosken en hel kväll. Vill hinna ut en stund och be with someone också! Ajja, har då telefonen att sysselsätta mig med och en godispåse som kommer att handlas in före, måste ju ha nån slant att köpa julklappar för och så jag har lite till Maltaresan!
Jag har även stor ångest för att jag fyller ju år snart och jag vet inte vad jag vill ha! En parfym är det enda jag kommit på hittills, hjälp va trist att man inte vet och jag har pressen på mig, annars blir det inga presenter juh! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0