Proud

Gissa vem som sov nästan 12 timmar inatt!? Jo, jag och det var de skönaste jag varit med om på länge.
Jag var juh som sagt och jobbade igår uppe i ishallen med Marie i fem timmar. Skönt var det att bara sitta där uppe framför tvn och njuta av Olas röst och bara prata om allt möjligt. Och folk kom och gick och stannade. Godis konsumerades friskt tillsammans med en cola. Det var första gången faktiskt det var så mycket fok som kom och att de var roligt. Men jag somna inte förrän kring tre inatt och vakna vid två idag, så nästan tolv timmar har jag sovit och det är jag stolt över, för det var verkligen längesen sist!

Jag ska agera frisör nu också, färga mammas hår mer blond!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0