Roligt!

Suck och stön. Jag komme på skolan nu klockan 8, och sitter och väntar på lektion ska börja. Men inte kommer det nån från min klass inte. Utan jag sitter själv i min klass och gör ingenting, för vi hade visst hemuppgifter idag som inte jag fått reda på nåt om...

Men igår så hände det grejer ska ni veta! Vi var och provade ut och beställde studentmössorna. För vi är ju värsta 3:or nu och ska snart ta studenten! Men billigt vart det inte att beställa mössa, champagneglas (där det står mitt namn) och årsboken. Det gick på 1000 spänn, och bara mössan gick på 800 kr. Nu blire tomt i börsen ska ni veta. Jag hade även min andra körlektion igår, de gick super! Har nu fått 2 till nästa vecka, så då har jag gjort 4 st. Litet steg närmre mot körkortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0