Tonight is gonna be a good night

Kan man he plåster på tungan? Bet mig så jäkulst hårt nyss att tårarna börjar komma...

Men kvällen är då på ingång, jag sitter och väntar bara på att få i mig nå middag snart så det kan bära av först mot Simon och sen iväg till Gääbs. Måste nu bara ta och sy ihop min klänning som har spruckit i sömmen. Jag hade tänkt ta en vit klänning men den skulle måstas sys om en massa och det kände varken jag eller mamma sig manad till, så det blir ett svart fodral till ikväll. Men ska ofc ha den snygga prydnaden på huvudet, annars går det ju inte! Can't wait :)

Och sötMalin kommer kanske ikväll, hur kul som helst ju! Jig'n dau sweetie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0