Sovmorgon

2 timmar sen jag vaknade, och onyttig lunch vart det också. Men glad var jag för jag fick en sovmorron, för vem vill inte ha de då man inte fick sig isäng förrän 3 inatt, efter ett långt tröst och förståelse och lugnande och bara-för-att-prata-med-nån samtal.
Solen skiner då idag, och mannen i huset kommer nog förhoppningsvis hem ikväll. Så då blir vi 3 st i huset, och någon som kanske har orken till att laga lite mat? För just nu ligger då orken nere på noll för min del.
Och träning är det ikväll också, men jag vet inte om jag ska va och träna hela träningen. För det är förkylning på ingång för min del... Gillar det inte!


Kommentarer
Postat av: Adam

Vem var det du pratade med till 3 då ? =)<3

2009-09-20 @ 17:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0