Första lektionen

Låter inte klokt, men nervositeten sitter i fortfarande. Min första körlektion är nu avklarad, så nu är det bara 19 lektioner kvar att va nervös inför. Jag fick också såklart den lärare jag helst inte ville ha, Kjäll heter han och har nå fel med hörseln så han sitt med öronproppar och hörselkåpor hela tiden och även då så får man inte prata för högt. Och så börjar han halvflörta med mig. Usch usch, om ni vill veta mer så frå ni höra av er :)
Bilåkning med Ann hem nu , gillar det :)!


Kommentarer
Postat av: Miriam

jo, ja gråter en skvätt när ja tänker på de :P



Hoppas det gick bra på körningen ;)

2009-09-25 @ 12:22:32
URL: http://blomsterglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0