Ilska och glädje

Ilskan kom idag, den kom då Simon Lindahl börjar säga att han har fått brevet om att han ska på introduktionskurs, det fick han i fredags. Ilskan steg ännu mer för han fyller ju år efter mig. Sen kommer jag hem och rotar igenom posten, och där ligger det. Brevet Simon berättade om, men mitt kom bara några dar för sent. För kursen är också imorgon på morron. Så gläden steg igen.
Nu så ligger brevet, körkortsboken och körtillståndet i min väska och bara väntar på att det ska bli imorgon och att nervositeten ska komma inför första körlektionen, och jag hoppas då verkligen att det tar yttligare en vecka eller så innan det är dags :) So, snart blire å hålla vägarna fria och gatorna tomma! Here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0