Lördagsmorgon

Imorse var den morgonen jag verkligen ville ta vara på och ha en skön sovmorgon. Men inte de, istället så vaknar jag just efter 6 och kan inte somna om. Så det blev att ligga och dra sig tills klockan vart 9. Då blev det at gå upp och göra sig nå frukost. Min morgon blev förstörd igen.
Det är inte heller så många timmar kvar innan det blir att ge sig av till Arvids och ha roligt med klassen mfl. Så snart blir det en promenad ner på byn för att ta ut pengar och sen ställa sig i duschen och börja göra sig klar för kvällens bravader. :)

Någon som känner sig manad för att ta ut en sticka på mig? Och den syns inte heller, men det gör gööde ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0