Panic

Det var rent en hemsk kväll igår.. Första så får jag se filmen dom har gjort om Josefin, kunde inte hålla tårarna borta..<3 Sen då jag lugnat ned mig någorlunda så går jag in på toan för att duscha. Då är det den största spindel jag någonsin sett som är just innan för dörren, så jag var fångad längst in i badrummet. Och i denna känsliga situation så börjar jag grina i panik och för jag var ledsen. Mamma tror jag blivit galen, som börjar grina för en spindel. Men det var faktiskt DEN STÖRSTA SPINDEL jag någonsin sett, och den var gigantisk...

Josefin Persson..<3


Jag sitter även på skolan just nu, och jag har fått en körlektion till på onsdag.. usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0