USCH Å FY!

Oj oj oj oj oj... Kan hålla på så hela natten och hela morgondagen. För det är nämligen såhär, att jag gick in på internet idag och skulle bara kolla genom grejer på datan. Sen kom jag på att jag skrivit ner lösenord och sånt i handen till trafikskolan. Så jag passa på att gå in. Och där så står det: 090924 11:10-11:50 Körlektion.
Jag höll och dö, håller fortfarande på att dö. Min nervositet är så galen så det gå int ens att beskriva. AdamLu vart galen på mig idag för Denise had gone crazy!
Hjälp hjälp mig nån, jag kommer inte att klara av att köra, USCH! Och så har jag fått lektionen då jag egentligen börjar lunchen, och den slutar då vi egentligen sluta lunchen. Så det blir all alone på matan imorrn. Hjälp mig...

Kommentarer
Postat av: Miriam

för att ja är less den och så ska ja spara nå pengar :)

2009-09-24 @ 10:02:29
URL: http://blomsterglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0