Skolfoto

Idag blev det 2 lektioner och sedan iväg till Johans lägenhet för att ha nåt att göra. Det blev att städa undan lite (och imponerad blev han då han kom hem). Sen blev det att lägga sig och sova en stund, hade ju tänkt se tv eller sitta vid datorn men såklart förstod jag mig inte på tvn och datorn hade ju lösenord. Och sen så råka Johans reservnyckel hamna i min ficka så den kom nog att va där ett tag framöver.. hihi :)

Idag blev det ju såklart sista skolfotot för livet! Och jag hoppas för allt i världen att det blev ett bra kort. Förra året så vart ingen nöjd alls, och då vi visade det kortet för fotografen idag (ja vi tog med oss skolkatalogen från förra året) och han blev lite förvånad själv. Så iår gäll det. Håller tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0