Mtarfa

Kanske ska jag ta mig i kragen och göra engelska uppgiften nu ikväll så den är klar?

Sen så fick jag då ett mejl idag och jag ska nu fara till Malta i Mtarfa den 14 nov till 23 nov. Och det enda vi behöver betala är 500 kr + lite fickpengar. Så hoppas på att solen tittar fram så man får sig lite färg och att man får sig en liten utekväl kanske, för Malin fyller ju år då vi är där så då måste vi ju fira henne med en helkväll ute :) Så snart blir det att skriva ut papperet och skriva under allt och sen ta med det imorrn till skolan och lämna in det, så då är resan verkligen på G! Längtar ändå, jag, miriam, frida, malin, adam mfl. Hur kul som helst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0