Sweet home

Nu är jag i Norsjö, the place I come from. Kom nyss från Mormor och Morfar i Gårdskläppen efter nå gó mat å fika. Och så är de planerat att jag ska imorgon eller så och ta och agera snickare (hur kul som helst) och göra nå hyllor :)
Men nu är jag i Norsjö och tröttheten håller på att slå igenom, så datorn en stund till sen sängen och kanske lite läsning.

Och som jag väntat och väntat (det här är nog de töntigaste ni hört nångång), såg i tidningen idag at det har börjat om igen från början, och såklart missade jag de och hann inte spela in det. Och det är Buffy och vampyrerna. Skratta bara inte åt mig nu haha! :)

Kommentarer
Postat av: maja

haha men Buffy är ju bra =)

2009-09-11 @ 22:55:01
URL: http://majaavesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0