Finally

Prata i telefon me den finaste ha jag gjort ikväll, å dammsugat, å städat, å ner på byn ha jag varit också och kollat om jag fått in mina pengar, vilket jag fått! Wiho! Så nu är jag några hundra rikare iaf och det är mycket i min värld ska ni veta. Och jag kunde inte hålla mig så jag tog och köpte en Hänt Bild för lite läsning, var så sjukt längesen jag fick läsa en sån. Så jag komme hem och läste sedan fick jag ångest och for ner igen och köpte ännu en skvallertidning. Så skönt det kändes att få kolla i dessa tidningar då jag inte haft nåt å göra om dagarna nu.
Men nu blir det datapaus för mig tror jag och lägga mig tidigt, ska ändå upp kl 8 imorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0