håjaja

Nu har jag varit på arbetsförmedlingen och haft ett lagomt tråkigt möte där. Bara information om grejer som man redan visste om från möten där tidigare. Men nu är det bara att invänta 2 möten till om 2 veckor och se vad dom har att säga då, tydligen ska jag ha ett till informationsmöte som jag haft idag, känns riktigt värt. Men bra för mig ändå i slutändan.
Och nu har då Sandra åkt iväg till Umeå, en tår för det för de kommer kännas så tomt utan henne nu då hon är borta, och nu då de andra far iväg snart också. Men solen är framme så inte ska man deppa nu inte.
Nu blire att börja städa rummet mitt och he ut madrassen som har legat här nu vääldigt länge, har nu haft en person som störde sig på det för jag var så lat och inte orkat he ut den än. Men det ska fixas nu :)
Och har btw inga pengar på telefon, he är schlutt så de löns inte att skriva sms till mig, ni få ta och ringa ist.


Kommentarer
Postat av: Bianca

aw tack det måste du verkligen hör av dig så kan vi hitta på nånting nån dag, det var på tok för länge sedan.. :)

puss

2010-08-18 @ 17:26:03
URL: http://biancamarquesantunes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0