Hemma hemma

Jaaa kan då säga att nu är jag hemma igen, home sweet home som man brukar säga. Men just nu vill jag in vara här, jag vill vakvar i Lule med Lajs och Marcus. Var så skönt att få komma bort från allting för ett tag. Va med folekt jag inte träffat på ett år, fara iväg på Lulekalase med dom och bara ha de trevligt. Men nej, istället blir det att vara här hemma och lägga sig tidigt så man orkar upp imorn. Tydligen skulle vi vara hos mormor å morfar å äta frukost imorn (å dom bo 5 mil härifrån), så de blir en tidig morgon imorn om man ska kunna få sig upp.
Men nu blir det att ringa ett samtal och sedan kanske dra sig mot sängen.
Ingen puss på livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0