home sweet extrahome

Lite händelselös dag idag med. Har iaf vare en stund med Matilda och strosat runt på byn och sedan bara varit hemma och städat lite, för nu kommer dom och hämtar husvagnen. Och imorgon blir det nóg att vi far iväg till Arvids för att kolla på en ny husvagn också. Kanske man kanske slår en pling till Linnea :)
Och duktig har jag varit, har nu tagit bort madrassen, jag har nu hållit det jag lovat och hett bort den innan måndag nu så. Kan ju int riskera att få en liten uppläxning om hur lat jag är hihi :)
Nä nu blir det att fortsätta att städa. Puss

Kommentarer
Postat av: Bianca

du förstår inte hur mycket det glädjer mig, du förtjänar det verkligen!:)<3

jo tack det är helt ok, ibland är det bra ibland är det dåligt,. men så får det vara!:)<3

2010-08-20 @ 16:14:06
URL: http://biancamarquesantunes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0