i'm on a cloud on a sunny day

Kommer aldrig att glömma de jag fick idag, aldrig ha nån varit så fin å gullig mot mig nångång. Började nästan grina. Sandra och Gabban kan verkligen intyga hur glad jag var. Oj Oj Oj, detta är verkligen nånting säger jag bara. Vill bara att denna vecka ska ta slut så jag kan fara iväg till Norsjö och vara med familjen osv. Känns så bra äntligen, äntligen mår jag bra igen för en gångs skull, nu ha jag helat, mitt hjärta har blivit helt igen efter allting som har hänt, nu har det fyllts igen, inget hål längre. Jag svävar på moln som aldrig förr. Jag är tillåme avis på mig själv, kan man vara de ens?? hmm...

Nä nu blire å säga godnatt och sen lägga mig å sova ut så länge som de går imorn. Och på onsdag blir det att fara på arbetsförmedlingen igen för ännu ett möte där, och nu har jag fått ännu 2 möten till i början av september. Få se vad dom har att säga då för något intressant. Vill bara ha ett jobb nu! Men nu äre städtant då och då ibland som gäller iaf. Sexy eller vad??
Nä goodnajt sliiiip tajt c ya tumorrow puss :) Skål på livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0