sweet lovely thing

Nä nu har man sagt hejdå till Sandra för detta år... nämen iaf för några veckor, får se när hon tar sig i kragen och kommer hem till Malå igen och hälsar på oss nära och kära. Simone och Linda far ju iväg nu om någon dag med, kommer va så tomt här i samhälle då alla flyttar iväg. Men jag har överlevt tidigare så varför inte nu heller då? :)

Och det är bara tisdag idag, känns som de inte ens har varit någon helg för 2 dagar sen. Men imorgon blir det då att fara iväg på arbetsförmedlingen och se vad dom har att säga då om allting. Sen äre bara 2 möten till och den 3 september har jag varit inskriven i tre månader äntligen. Mitt kort skriker just nu efter pengar, nu är det bara några kronor som skramlar runt i det och behöver fyllas ut, men snart så :)

Nu är det ett samtal som inväntas och sedan blir det piss å gå isäng för min del, kanske måst ställa väckarn så jag hinn vakna innan halv 2 imorn?



Bjuder på ett kort av Albert, ett av mina 7 småsyskon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0