time

Usch vad tiden går sakta, de är bara onsdag fortfarande. Dagarna går verkligen sakta nu... Och ännu saktare kommer de att gå nu då alla flyttar. Men fick mig en stund med Linda idag iaf :)
Folk har även nu kollat på husvagnen så de skulle bara tänka någon dag, och troligen blir det att husvagnen får ett nytt hem i Lycksele till helgen. Känns riktigt tråkigt, men inte gör de nå då vi får oss en sprillans ny vagn?
Nu blir det att fortsätta sitta och se Tokyo drift och sen lägga mig och sova. Blir en riktig sovmorron imorn har jag tänkt iaf.

puss

Kommentarer
Postat av: Bianca

okey inte jag heller.. men jag kan ju ringa nån dag och se om det passar dig så kan vi hitta på nånting!:) <3

2010-08-18 @ 22:42:22
URL: http://biancamarquesantunes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0