whot

Jag visste inte att jag hade snygga släktingar?? vi är ju bara 3meningar, de är väl inte så nära mellan oss då?? haha nä usch, vi är ju släkt. Men de var lite roligt att se lite av släkten, för inte hade jag tänkt på att jag hade snygga släktingar också, trodde bara andra hade snygga i släkten. Men jag är ju lite konstig?

Och nu vill jag bara komma bort från Malå och Norsjö igen, det känns inte bra dehär då jag få mig en massa skit direkt jag kommer mig hem. Har verkligen inte varit en bra dag för mig idag... vill bara sova bort alla problem så de är borta tills imorn...

Och på en front så kanske det har fixat sig litegrann iaf. Kanske jag blir en liten städtant då och då. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0