allt man ska vara är positiv

Jag har bara tage en powernap på... 4 timmar kanske det blev? Och somnade framför datorn också dessutom. Inte bra Denise, inte bra!
Men kanske de bli lite trevligheter ikväll, ska bli så kul! :)
Och skrev ju i ett inlägg tidigare om att folk kan förändras i andras sällskap. Och som en söt M skrev, de kan va bra med förändringar för att gå vidare i livet. Det var klokt sagt! :)
Men bara man förändras positivt och inte negativt som en del gör. Vi gillar de positiva! Visst gör vi? Man ska va positiv i alla lägen, eller nästan alla lägen iaf. Jag försöker varje dag vara positiv även om det kan vara svårt. Men som Sandra brukar säga. För varje minut du är arg förlorar du 60 sekunder av glädje. Visst var de så de var de du brukar säga?
Men jag gillar hennes motton. Man ska ta vara på livet och sina vänner, man vet aldrig hur kort livet är. När man minst anar det så är livet tagit ifrån en.
Puss på M, S, J och alla ni andra, ni vet vilka ni är!

Kommentarer
Postat av: sandra

PRECIS så jag brukar säga :) <3 puss på dig bästaste !

2010-12-13 @ 22:15:20
URL: http://sandrastenberg.blogg.se/
Postat av: Miriam

puss på dig med!

2010-12-13 @ 22:23:39
URL: http://baramiriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0