Friday

Ja att man gatt fara på skolan imorse, allt på grund av en redovisning. Nu har jag bara en lektion kvar sen slutar jag för dagen och har absolut inget att göra. Linnea for ju int på skolan idag och den sociale är ju ledig, usch hur ska jag klara av denna dag?. Hade tänkt fara till Norsjö idag men de blev inte då man gatt fara på skolan. Undra när de blir nästa gång då? De kan man ju fråga sig.

Och är ledsen för din skull, de gjorde ont i hjärtat då jag såg hur ledsen du var. Finns ju inget att göra men de är bara att försöka hålla ihop bitarna...

Kommentarer
Postat av: linnea

naaaw saknar du mig så mycket? skulle ju ha kommit om jag visste det ;)

2010-01-15 @ 11:19:43
URL: http://linnealindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0