Helgen

Nu är de måndag igen...
Och ihelgen hände det att i lördags blev det att fara till arvids för att se hockeycup då Dorina spelade, och pappa va där med Albert också och spelade. Va så roligt att få se dom spela, för dom är ju så duktiga! Tog då även och gjorde lite fynd på byn, köpte ett par nya vantar (mina är spårlöst försvunna?), och ett par byxor för 100 spänn, billigt va?
På kvällen blev de att dra iväg till Sebbe och se New moon och ta igen lite prat. Och det var hur länge som helst sen sist jag skrattade så mycket som jag gjorde, vi satt och kollade klipp på youtube. Ojojoj va de va roligt.

Och igår vart de en sväng ut med skotern, goode skönt var de! Få känna lite fart igen.

Nu får man bara hoppas att mamma kan va lite snäll och färga håret på mig ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0