Ingen är fulare...

Hm.. det vart ingen bal för mig igår, jag satt hemma ist och kryade på mig, har dagit på mig världens förkylning, men nu börjar det gå åt bättringsvägen som tur är iallafall :) Och alla på skolan märkte idag att min klass Sp3 hade vare framme på skolan och skrivit Sp3 överallt, även på vägen är det sprejmålat. Så nu har de fått lite jobb med att få bort allt dedär innan imorgonbitti. Hur nu det ska gå, iaf med det som står på vägen ?
Bärnnbollsturneringen som spelades idag vann våran klass såklart! Och en god studentlunch fick vi också. Men imorgon så gäller det. En hel dag som studenter för första och sista gången i våra liv. En god frukost hemma hos Liza direkt på morgonen med champagne osv, sedan iväg till kyrkan och sen blire skolan och få våra betyg sen blir det flaaaakeeet!

Ettorna har 2 år kvar, 2 år kvar, 2 år kvar, ettorna har 2 år kvar, 2 ååååårrr kvar!

Ingen är fulare än en naturare,
ingen är hetare än en samhällsvetare!

Låt oss tagga inför en dag och kväll som denna! Tur man har Johan så man får sova hos han och Frida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0