Min söndag

Jag har verkligen gjort NADA idag! For me Sebbe och Simon och åt ett skrov på frasses sen ha jag bara stekt hemma framför datorn med spotify och facebook, och kolla igenom alla bloggar som jag ha kommit på. Verkligen värt liv man har haft. Vart en natt till här i Norsjö hos far min ändå och jag ha haft hela huse för mig själv idag medans de andra är å ha de kul i stan. Nu håll jag å va less å va själv, bli så uttråkad och ingen å jävlas med. Jag kan verkligen inte sitta still och bara ta de lugnt, och inget vettigt kan jag göra heller. Hm, jag+ostkrokar+godis+datorn= min söndag.
Ingen som vill göra nånting och liva upp mitt liv litegrann? Och Sandra är i Boden och kommer hem ikväll eller imorn, hon är saknad! Känns som evigheter sen man träffe henne sist. Men snart så! Och snart fyll hon ju år också så jag måst ju hitt nå roligt å ge henne i present. Tro redan jag vet ungefär vad jag ska ta å ge henne, hon kom å bli så glad av de ;) hihi.



Hittade snyggaste bilden på Bea å jag på datorn! Tänk att man va mörkhåri ett tag!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0