Stockholm!

Nu är de gjort! Therese ringde mig idag och berättade att Stockholmsresan är nu bokad! Vi far måndagen den 19 juli och far hem på fredan. Tåg ner och flyg upp och sova på hotell 3 nätter. NOG KÄNNER JAG TAGGEN NOG!! Och kanske man ska slå en pling till R.J då jag är där nere också, kanske man får sig en guidad tur där nere i huvudstaden :) Mmmm, så om nån ska ner till Stockholm kan ni ju ta å pricka in de datume så man har nå å göra där nere, orakar nog inte följa med de andra på en massa grejer som småisarna ska på. 
So now u know! 

Kommentarer
Postat av: Tea

Eventuellt att jag redan är där då ;)

2010-06-18 @ 20:17:58
Postat av: denise

men va bra, då hör jag av mig å se om du är där då jag kom dit ;)

2010-06-19 @ 00:53:24
URL: http://dmortsell.blogg.se/
Postat av: Abeljasmine

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2011-11-16 @ 14:12:05
URL: http://abeljasmine.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0