Talludden

Igår satt jag i min ensamhet med grillat och potatisgratäng på tallriken då jag få ett sms av Ann att jag skull komma ner till henne. Så dit jag for som slutade med att vi for iväg till Talludden, lite spontant sådär från min sida. Men kul vare verkligen. Fick en liten makeover av Ann. Och lite blåmärken på bena och uppsvullna fötter efter att folk med klackar har gått på en. Lite tårar fick komma också en stund. Anton var då drygast på stället och jag träffade på polisen som halvflörtade med mig?? Tss.
Nu är man då förkyld och har som nyss vaknat efter att ha fått sig en skönhetssömn på 12 timmar i sträck, riktigt skönt!
Tagga studentveckan nurå?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0