Student

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FYFAN VAD JAG ÄR BRA!
INGEN ÄR FULARE ÄN EN NATURARE, INGEN ÄR HETARE ÄN EN SAMHÄLLSVETARE!
FÖR 1ORNA HAR 2 ÅR KVAR 2 ÅR KVAR 2 ÅR KVAR, 2ORNA HAR 1 ÅR KVAR 1 ÅR KVAR 1 ÅR KVAR, MEN VI HAR BARA FESTEN KVAR FESTEN KVAR!
SP3 SCHALALALALA SP3 SCHALALALALA SP3!

OSV OSV OSV. Nu är då studenten över och jag sitter här arbetslös för tillfället. Det har varit en urkul vecka, förutom att jag vart sjuk och det men balen så har denna vecka vare great! Särskilt i fredags! Då vart det att komma till Arvids och fara iväg med Miriam till Lillberget till Liza och äta champagnefrukost och ha det trevligt innan vi for till kyrkan för att få värmeslag och svettas ihjäl, inte kallt där inne var det! Man hade även fordonarna just bakom sig som skrek och hängde inte med i takten eller nånting haha :) Iväg sedan till skolan för att få betygen och sen sjunga ut studentsången för allt folk. Sedan p åmed alla blommor osv och med drickat i handen och upp på flaket för att sjunga ut och ha de roligt inför alla arvidsjaurbor på byn, och få lite öl å vin å champagne på sig så alla kläder var alldeles fläckiga av fordonarna och flygarna som kasta.
En god middag på detta men full som man var så fick jag inte ner nå mycket. En tårta och omklädning hos Frida senare och fest hos Linnea med alla 3or nästan innan det vart Lappis. Kul kväll säger jag bara!
Fick träffa en gotjej på efterfesten hos Johan även! Long time, no seen på Johanna Roos :)

Nä nu är det över, nu är det bara att fundera på vad man ska göra sen.. SKa även he ut nå stulna bilder, har inte mina bilder tillgängliga. :)



Kommentarer
Postat av: maja

Men vilka fina bilder du har! ;)

JÄVLAR VILKEN KUL KVÄLL ALLTSÅ! :D

2010-06-13 @ 20:46:00
URL: http://musmaja.blogg.se/
Postat av: Liza

Tack för tre fina ååååååår!

2010-06-17 @ 14:05:08
URL: http://barfotabarn.blogg.se/
Postat av: maja

va fin du va!! :D

2010-06-22 @ 01:08:41
URL: http://majaavandr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0