Feel good

Var verkligen en skön dag idag, fick sovmorron till kl 9 imorse. Hade skrive på fejjan igår att jag bara hade en lektion imorgon (idag då), då få jag ett samtal av Richard och frågar när jag ha lektion, för då skull han till Malå å hämta en skoter och sen iväg hem till Arvids igen, tro ni inte att jag hade sån tur att jag fick åka med han till Arvids. Så några timmar kortare dag har jag haft, i like it. Nu är det bara att invänta bussen hem igen och börja plugga lite lagomt för prov imorn, om jag hinner kanske det blir gjort 3 prov. Känner mig sååå duktig!


kissandhug

Kommentarer
Postat av: Konradidun

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-07-29 @ 13:45:18
URL: http://konradidun.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0