Skolarbete

Nu har jag gjort klart engelska talet, nu måste jag bara läsa genom 2 tråkiga böcker innan jag lägger mig och sover, hur jag nu ska hinna det ?? hm... och jag har inte gjort nånting på skolan idag heller, en 30 min lektion. Om jag kom ihåg att det bara skulle va en tråkig debatt på hela dagen så skulle jag ha stannat hemma ist å pluggat. Men nåt vettigt har jag då gjort, gjort klart alla faser nu! Happyface.

Och det var en person som ville att jag skulle skriva hur fin och underbar jag är här på bloggen. Han är bara för gullig. Men får väl säga då att jag är en riktigt underbar tjej och fin. Kramgo. Ja.. you name it. Nu vill jag inte skriva nå mer om mig, pinsamt ju... puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0