vistelse hos sandra

Nu är jag hemma efter en 2dagars vistelse hos sandra i arvids. Riktigt kul har vi haft, höll göra en repris med ciggen som jag gjorde sist jag var där. Men den här gången kom jag på mig själv iaf. Och vi skulle se en film igår som hette Veronica decides to die, det såg ut som en riktigt bra film men jag somna efter 10 min, låg och snarka så gott medans sandra satt och bölade till filmen. Tydligen hade hon pratat med mig om filmen och jag hade legat å svara och tydligen hade jag sove med öppna ögon ett tag och låg med huvudet mot hennes håll och kollat på henne, hon höll å skita på sig, läskigt att få höra sånt där dagen efter! Hon hade kittla mig under fötterna också med..... ja nåt ;) jag hade lega å prata me henne hela natten typ å minns inget alls. Alltid intressant att va med henne :)
Usch å fy, kanske man ska lägga sig å sova eller nåt, är sååååå grymt trött...

Kommentarer
Postat av: Sandra<33

hehe, hmm... med nåt ? ;) hehehehe

2010-05-27 @ 14:01:48
URL: http://sandrastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0