come and be social

Hm hm hm... Är det någon som vill hitta på något ikväll? Jag känner verkligen att jag kommer att ha tråkigt ikväll, och behöver lite socialt sällskap efter allt som hänt. Call me cuties! Och vissa är ju så långt bort som i Arvidsjaur och det gör mig lite sur! haha
Nu ska jag göra lite nytta kanske... städa? Någon som har grisat ner i tvrummet nu så det är glass över hela golvet, hur nu det kommer sig om jag får fråga? Kan det vara en stor lillebror som gjort det...?
Lite nytta måste göras, och även lite uppgifter blir att göra ikväll. Känner mig så duktig efter denna tunga helg!
:)

Kommentarer
Postat av: Miriam

Varför har ja inte bil!!! Jag hade vart där på stört :P Har såå himla tråkigt själv ^^

2010-11-22 @ 18:22:47
URL: http://allmyhappiness.blogg.se/
Postat av: jossse

åh vilken sötnos du är ! tack så mycket ! :) <3

2010-11-22 @ 19:55:35
URL: http://josefinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0