Får se om det blir bra detta

Vilket tjaffs! Jag skulle till Lycksele på Hedlunda seminariumet och även ha möte med coachen samtidigt och ge ut cv till Hedlunda för de söker folk. Men nu ringde arbetsförmedlingen och eftersom jag är under 20 kan jag inte söka om reseersättning till Lycksele utan för att jag ska få höra på Hedlunda så kan jag bara fara till Norsjö. Dvs att jag kommer inte att få mig mitt möte med coachen alls. Men ett litet plus är det ju då jag far till Norsjö och sen så stannar jag där och får vara med min kära familj där borta en liten sväng! Men jag som ville ha mitt möte med coachen som jag inte får är lite irriterande. Hon behöver ju skriva på papper så jag får pengar för november månad!..
Men kanske får roligare i Norsjö då jag får träffa lite folk jag inte sett på jättelänge!
Men nu blir det att dra mig ifrån datorn. Jag ska ju laga nå mat idag, tacos åt hela familjen och även till Sandra då hon nu kommer hem! Om hon är lite sugen på nå gomat? ;) Man kan inte annat än älska min matlagning! Sen kommer nog en klocka hem i min ägo idag! En finklocka! Om den kommer med mig kan ni få se den sen, även om alla har haft en sån typ i evigheter men även om man är lite sen spelar ju ingen roll! Då blir det att ha den klockan på lördag till 80-tals outfiten :)

Kommentarer
Postat av: jossse

okeeeej :D jag slutar ju tidigt på torsdag så :)

2010-11-26 @ 15:58:29
URL: http://josefinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0