Fredagmorgon

Ja nog känner jag träningsvärken i rumpan och benen idag efter träningen igår. Men det är bara bra, då vet jag att jag har tränat iaf!!
Igårkväll ställde jag väckaren på 10 så jag skulle hinna vakna och kolla bussarna till Norsjö, men nog var det troligt, jag vaknade inte förran sådär kring kl 1... Ångesten för det! Men hittade då en buss så den går inte förran kvart över fyra så det är ju lugnt iaf. Men stressen ändå... Har inte ens nå kläder tvättade.. Hur ska jag klara mig ur det? Pappa har inte ens en torktumlare vad jag vet? så att det går snabbt att kläderna blir torr... Ahh, nä nu sak jag slita mig från datorn och göra nånting nyttigt och sedan se vad kvällen har att erbjuda. :)

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI - Färgstark kille

Härligt och höra :) med mig är det toppen! Vad händer denna fredag? ;)

2010-11-05 @ 14:44:13
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0