Gårkvällen i arvidsjaur

Gårkvällen började med ett besök hos Kim, sedan vidare iväg till Simon som hade sin inflyttningsfest och träffade en massa folk där. Sedan bar det iväg till Arvidsjaur och få träffa alla goa folk där, roligt roligt roligt var det verkligen! Nog shejjjjkkkaa man lite ass där nog på dansgolvet och slutade med att man fick i sig lite för mycket alkohol. Natten spenderades sedan hos Ann och morgonen var verkligen att man mår som man förtjänar! Men kul hade vi då igår! Men pissigt har jag mått hela dagen och kunde inte röra mig förrän kl var fem på dagen. Då var det bara att fara iväg på träningen och få sig ett slagskott i ansiktet. Mmmm skönt var det ju inte!
Här är de 2 enda bilderna som blev tagna igår som inte var megasuddiga. 
Gillade även citatet Markus sa igårkväll till sin bror. "du hade alla, men ingen hade du"

Kommentarer
Postat av: Miriam

Jaaa!!!!!!!! Jag vill dit nu ;) Vart såå himla less arvids igår när ja skull hem... Ja hade ju inte vart här inatt om det hade blivit som jag planera ;) Men men, man kan inte alltid få som man vill ^^

2010-11-21 @ 21:01:01
URL: http://allmyhappiness.blogg.se/
Postat av: Miriam

haha, you never know ;)

2010-11-21 @ 23:45:21
URL: http://allmyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0