gomorron på lördagen

Praktiskt tagen nyvaken och fryser kroppen av mig.. Även om kamin är på full fräs så ligger jag och fyser ihjäl nästan! Hoppas för allt i världen att det inte är allt för kallt ikväll då det bli utgång! Vill ju kunna ha nå snygga kläder utan att frysa häcken av mig! Men hoppas det blir en bra kväll! Och det blir att äta en massa innan så jag klarar mig om det blir en bakisdag imorgon. Även blir det mycket vatten, att va bakis är nog det värsta och jag vill verkligen inte va lika bakis idag som jag var förra söndagen, helt olidligt..
Men nu... Lite jobb att göra och så ses vi ikväll då!

Kommentarer
Postat av: maja

haha ja du har ju inte så stora handleder :)

2010-11-27 @ 13:50:45
URL: http://musmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0