Hemma finally

Nu är jag äntligen hemma. Jag har nu åkt bussen från Lycksele och den var en timme försenad!! En timme, de är mycket kan jag lova! Nu känner jag mig inte pigg och lite ont har jag också och hungrig är jag också och arg är jag också. Åh jag är inte på bra humör. Min dator har tydligen börja dampa igen, och denna gång igen efter jag vare borta ett par dagar och lämnat datorn hemma! Så förbannad man kan bli...
Men det är ju min födelsedag imorgon så jag ska väl ta och börja rycka upp mig lite och inte sura så jävla mycket... Eller försöka kan man alltid men det är inte alltid de lyckas...

Kommentarer
Postat av: gue

självklart ;) hehe, planer för dagen då? :)

2010-11-03 @ 00:29:23
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0