mys på ni med

Can't wait!! Jag har räknat nu och om 4 veckor så får jag dubbla ersättningar från arbetsförmedlingen. Hur bra är inte de? Jag längtar som bara den till att få mina pengar. Blir nog även att lägga undan lite så jag har lite fickpengar till utomlandsresan som troligen kommer om inte allt för länge hoppas jag :)
Sen så har jag städat som en tok idag också, oj vad jag är duktig. Jag känner mig stolt! Fick även en kommentar av mamma min. Hon upptäckte att jag inte tagit ner julgardinerna från förra julen. Men vad spelar det för roll? Det är vita panelgardiner och längst upp är en det en röd rosett på varje gardin. Röd passar ju in i mitt rum hur bra som helt (ha ju lite mysfaktor i rummet mitt med varma färger). Men nu är det snart jul igen så då blir det att låta dessa gardiner vara kvar tills vidare. Och jag måste ju snart göra lite julfint här hemma i mitt rum snart också, det är ju 1 advent snart! Julstakarna ska upp direkt då!
Men nu ska jag fortsätta kvällen med lite Cougar town, har redan avverkat Desperate Housewives. Och lite kex med ost på och lite varmchoklad. Mysa ner mig på riktigt!
Mys och ha en bra kväll ni med :)

Kommentarer
Postat av: jossse

hah går säkert bra ska du se:)

2010-11-23 @ 23:58:24
URL: http://josefinsundin.blogg.se/
Postat av: maja

hihi men taack :D vad chokad jag blev när jag fick se dig på dansgolvet, men det var kul å träffes, har ju it sett dig sen studenten :O

2010-11-24 @ 08:35:22
URL: http://musmaja.blogg.se/
Postat av: maja

haha ja det skulle ha sett roligt ut :)

2010-11-24 @ 15:42:49
URL: http://musmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0