tisdag

Nu är det bar att packa ihop alla grejer och sedan iväg mot bussen. Men först kanske få i mig en yoghurt tallrik eller liknande så jag inte svälter ihjäl på bussen hem mot Malå. Och ont gör det idag, verkligen!! Men de sa att det bara skulle vara idag som det skulle va värst... Men jag känner att det börjar lägga sig lite iaf, gör inte lika ont nu som mitt på dan idag :)
Bara att se om jag får i mig nå tårta imorn, för det är ju nämligen min födelsedag imorn!! 19 år, de ni! Typ den mest ovärda åldern som finns, precis som då man blev 17 år... Men ett år kvar iaf :)

Kommentarer
Postat av: sandra

så du tycker jag lever i en ovärd ålder vavava vAVAAAAA ??!?! :O

ne



..



17 suger..

2010-11-02 @ 19:21:15
URL: http://sandrastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0