tragisk tisdag

Det såg bra ut det jag skrivit och de känns skönt! Att jag kunde va så duktig, kanske lärt mig nu hur jag ska göra nu själv :) pratar såklart om personligt brev och i veckan blir det att göra ett intressebrev. Har redan påbörjar så få se hur det kommer att se ut. Blir lite jobb med det nu då jag far till Norsjö. Cv och personligt brev blir att ta med till Hedlunda seminariumet imorgon och se om dom kanske nappar lite. Let's see. Och så missar jag även vattengympan imorgon jag hinner inte hem så hoppas på att Sandra klarar av det där själv, hon som är så duktig. Men till fredag blir det nog att stanna i Norsjö och vara med min kära familj där borta också. Inte alls som har 2 familjer, eller nästan som 4 familjer. Skilsmässobarn som man är.
Usch lite å skriva så vi lämnar det där och tar oss en prilla och lägger sig framför tvn och inväntar middag så jag kan ta och städa lite. Hohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0