wish me luck

Hemma från ett långt möte med coachen.. Hungrig som bara den är jag då jag inte hann äta innan jag gatt fara dit.. Men nu ska jag visa vad jag går för och städa mitt rum, som även ser ut som ett bombnedslag. Inte dammtorkat på evigheter, hela min garderob på golvet (sandra som inspirerat mig?;) ) grejer överallt så nu sak det fixas så man kan gå på golvet. Sedan blir det att ta och möblera om i tvrummet här nere. Är less nu tycker det inte går att ha som det ser ut just nu så jag ska ta och fixa det.. själv också.. så det är bara att visa vad mina muskler går för, och så resten av familjen får en liten fin överraskning sen. :)
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0