A regular saturday

En tråkig dag som vanligt. Och jag saknar en Sandra, ångra nästan att jag inte for till Arvids. Ända problemet var att jag inte hade några grejer, skulle ha packa kläder innan det vart en sleepover hos henne så hade jag kunnat följa henne.. men icket gjorde jag de. Och idag får vi se om det kanske blir iväg på en lite prommis eller hjälpa till och riva altanen, nu ska den bort den slitna gamla saken som bara legat på sidan av huset nu hur länge som helst och aldrig använts. Men nu blir det iaf att försöka rycka upp sig och göra nånting vettigt för  en gångs skull. Kanske börja rensa lådorna som börjar vara fulla med så gamla grejor så det är inte sant...

Hitta min mössa idag btw, är happy as i could die!



Såhär ser man ut i Malå en helt vanlig lördag, mjukiskläder, mössa och no makeup.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0