all and nothing

Mästerkocken här, har nu gjort en massa makaroni/kyckling/bacon låda. Riktigt gott faktiskt. Nån som vill joina mig me lite middag är välkommen så gärna, har massa över..

Och jag vill ha mina pengar nu... men måste vänta till kanske torsdag innan jag får dom... jag vill ha dom nu så jag och S kan göra det vi har planerat att göra nu ett tag... Ska bli kuuul!

Och jag måste fara iväg till Norsjö på fredag också... men de ska bli riktigt bra ändå, får ju mig nå presenter då även hur bra blir inte de? Och tårta i mängder, har redan bestämt vilken sort jag vill ha. Blir 3 firningar på en gång, sis, jag och pappa. Vi fyller år med bara en veckas mellanrum allihopa om ni ville veta. Åh nä nu ska man försöka att inte bli en deprimerad gumma här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0