dagen

Jag är ju som sagt i Umeå nu hos Sandra. Och det var på håret att jag ens komme mig hit. Det började med att jag skull åka till skellefteå och byta till Umeå men då är skeåbussen så seg att jag missa umeåbussen så måste vänta hur länge som helt i skeå innan jag komme mig iväg. Och på äventyr har vi varit hela dagen. Iväg på en kampsports lokal och i en riktigt fin lägga och varit iväg till Obbola. Världens håla, verkligen inte värt det kan jag lova. Men sällskapet var väl helt okej.
Men skönt är det då att få vara med Sandris!! puss gumman

Kommentarer
Postat av: Lauritstina

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-09-08 @ 08:15:41
URL: http://lauritstina.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0