gahhhhh

Inte blev humöret bättre efter en natts sömn. Nä det blev bara värre, är rent riktigt förbannad! Nu kommer det troligen att dröja ännu 2 veckor veckor innan jag får mina pengar. Tror ni att jag är glad? Svar nej. Har levt som en riktig fattiglapp nu riktigt länge och klarar mig inte längre nu. Nu måste jag få mina pengar! Men nej inte får jag de inte. ÅHHH. Det kokar inte lite inne i mig just nu. Hade ju planerat att fara till Umeå och göra en liten hemlig grej med S, och tänkt shoppa mig lite nya kläder osv, vill ju va lite fin också då de kanske blir lite roligheter om nån vecka eller så, och måst ha pengar för att ta ut en grej på apoteket men nää.. Åh klarar inte detta längre.. GAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0